نسل برتر

شرکت معین ارتباطات نسل برتر ارائه دهنده تجهیزات و خدمات پسیو و اکتیو شبکه و مخابرات

نسل برتر

شرکت معین ارتباطات نسل برتر ارائه دهنده تجهیزات و خدمات پسیو و اکتیو شبکه و مخابرات

ایزوگام کار

یک ایزوگام کار باید دارای چه خصوصیاتی باشد؟

ایزوگام کار فرد ماهری است که نصب ایزوگام را به صورت اصولی و با اجرای قوانین حاکم بر آن انجام می دهد.اجرای ایزوگام  همانند آسفالت بام و سایر عایق بندی ها کاری بسیار حساس می باشد به همین علت فردی که این کار را انجام می دهد باید دارای مهارت بالا و تخصص حرفه ای دراین زمینه باشد تا از آسیب رسیدن به ساختمان و ایزوگام جلوگیری کند.

شرکت ایزوگام عباسی برای اجرای موفق آمیز تمامی پروژه های خود از جمله نصب ایزوگام پشت بام ، ایزوگام دیوار ، ایزوگام استخر و... ایزوگام کارانی را به کارگرفته است که دارای تخصص و تجربه ای بالا در این زمینه باشند.

 هر ساختمانی برای آن که در برابر رطوبت و حرارت در امان بماند و عمری طولانی داشته باشد باید یک عایق مناسب مانند قیرگونی یا ایزوگام  نصب شود.امروه ایزوگام طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده و نصب ایزوگام در تهران و شهرستان ها رونق چشمگیری دارد.به همین علت در اجرای آن باید فردی که آشنا به کار است و مهارت بالایی در این زمینه دارد استخدام شود تا نتیجه ی مطلوب به دست آید.

اگر نصب ایزوگام به صورت حرفه ای انجام نشود نه تنها موجب آسیب رساندن به بافت ایزوگام می شود بلکه مشکلاتی را برای ساختمان به وجود می آورد و خسارات جبران ناپذیری را به بار می آورد اما نصب ایزوگم توسط یک ایزوگام کار ماهر نتیجه ای جز یک ایزوگام کاری تمیز و با کیفیت نخواهد داشت.

حتی اگر از بهترین ایزوگام با کیفیت نیز استفاده شود اگر توسط فردی غیر متخصص نصب شود به مرر زمان ایزوگام خاصیت آب بندی خود را از دست داده و از بین میرود.

در این خصوص ایزوگام عباسی برای اجرای ایزوگام پروژه ی شما با ثبت درخواست خود در اولین فرصت متخصص ترین ایزوگام کار را به محل پروژه فرستاده و با استفاده از بهترین ابزارآلات مدرن در اسرع وقت با کیفیت ترین نصب ایزوگام را انجام می دهد.

ایزوگام کار شرکت عباسی  در یک قرارداد معتبر درباره ی قیمت ایزوگام و نصب آن با کارفرما به توافق می رسد.لازم به ذکر است که ایزوگام عباسی نازلتربن قیمت ها را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.