نسل برتر

شرکت معین ارتباطات نسل برتر ارائه دهنده تجهیزات و خدمات پسیو و اکتیو شبکه و مخابرات

نسل برتر

شرکت معین ارتباطات نسل برتر ارائه دهنده تجهیزات و خدمات پسیو و اکتیو شبکه و مخابرات

آسفالت بام

آسفالت بام چیست؟

آسفالت بام همانند نصب ایزوگام  از جمله عایق بندی های متداول می باشد که امروزه در بسیاری از ساختمان دیده می شود و  با اجرای آن در پشت بام که اساسی ترین قسمت عایق کاری ساختمان ها است به  حفاظت ساختمان از نفوذ آب به لایه های زیرین و حرارت کمک می کند.

همانطور که میدانید تمامی عایق بندی از فرآورده های نفتی به دست آمده که آسفالت بام نیز جز این دسته است و تنها تفاوت آن با قیرگونی در مواد تشکیل دهنده شن و ماسه ای که در آسفالت بام به کاربرده می شود.

آسفالت بام ماده ای سیاه رنگ است که قدرت چسبندگی بالایی را دارد و به دلیل به صرفه بودن قیمت خرید و نصب آن به نسبت ایزوگام از آن در پشت بام ساختمان ها استفاده می کنند.

شرکت ایزوگام عباسی در تولید آسفالت بام از مرغوب ترین مواد اولیه به کاربرده و با بهره گیری از متخصص ترین اپراتور های آسفالت بام بهترین عایق بندی را برای شما انجام می دهد.

این شرکت همچنین در اجرای نصب ایزوگام در تهران و شهرستان نیز به برندی معتبر تبدیل شده است و با همکاری بهترین اپراتور های نصب ایزگام می تواند تمامی انواع ایزوگام ها همچون ایزوگام دیوار ،ایزوگام پشت بام،ایزوگام سرویس های بهداشتی و... در اسرع وقت با کیفیت بالا انجام دهد.

لازم به ذکر است که بدانید قیمت آسفالت بام همانند قیمت ایزوگام به عواملی چون متراژ پروژه ، نوع آسفالت بام ف مقدار آسفالت بام و... بستگی دارد که قبل از شروع کار در یک قرارداد بین آسفالت کار و کارفرما توافق صورت می گیرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.